Followers

#άννα μπ.

ΕΡΩΤΗΣΗ:

Κορίτσια θα μου προτείνετε 4-5 αγαπημένα βιβλία;





ΑΠΑΝΤΗΣΗ από όλες :

Μαντάμ Σουσού
Κατ' αρχάς, μπράβο σου  που σου αρέσει η μάθησης. Αν τυχόν δεν έχεις διαβάσει το σαβουάρ-βιβρ, τότε είσαι αδικαιολόγητη  και λαϊκούρα. Πράγμα που πρέπει να διορθώσεις άμεσα. Αν πάλι το έχεις διαβάσει τότε ρίξε του μια ακόμα ματιά διότις ως γνωστόν η επανάληψης είναι μήτηρ πάσης μαθήσεως και φυσικά
βοηθάει
στην αποφυγή πάσης παθήσεως.
Προτείνω επίσης μόνο συγγραφείς εκ Γαλλίας πάσης φύσεως. Εκτός φυσικά από τους Αθλίους! Ο Βίκτορ Ουγκώς με εκνευρίζει. Εξευτελίζει την Γαλλία αυτός ο συγγραφεύς. Είναι δυνατόν να γράψει ένα ολόκληρο ρομάντζο για ένα καρβέλι; 


Τσιριμπίμ Τσιριμπόμ
Με το ζόρι να νταλκαδιάσεις την κούτρα σου δηλαδής; Τέλος πάντων, δική σου είναι η γκλάβα κι ό,τι γουστάρεις την κάνεις. "Εγώ δεν έχω βγάλει το σχολείο, ούτε έχω μάθει γράμματα πολλά" που λέει κι ο Μουφλουζέλης. Οπότε μάλλον θα σε στεναχωρέσω διότι η ανάγνωσης είναι ένα άθλημα το οποίο εξασκώ σπανίως. 
Από την άλλη βέβαια κι αφού έχεις τόσο μεγάλη φούρια για διάβασμα, δεν θα ήταν κακό να έριχνες ένα βλέφαρο στον Τσιφόρο, τον Νίκο ντε. Από κάτι άλλους τζιτζιφιόγκους γραφιάδες εγώ προσωπικώς προτιμώ και προτείνω αυτόν. 
Πιο συγκεκριμένα "Τα παλιόπαιδα τ' ατίθασα", "Παραμύθια πίσω από τα κάγκελα", "Το τυχερό μου αστέρι", "Ελληνική Μυθολογία" και "Η Αθήνα σήμερα - Κρουαζιέρα μέσα στην ιστορία". Διαλέγεις και παίρνεις.


θεία Όλγα
Γλυκιά μου Άννα, σ' ευχαριστώ εκ βάθους καρδίας για το "κορίτσια".
Λοιπόν, εξαρτάται το είδος που σου αρέσει να διαβάζεις.
Εμείς στην εποχή μου λατρεύαμε τα Άρλεκιν, ξέρεις αυτός που αγαπούσε αυτή
και γενικά αυτός, αυτή και τα μυστήρια.
Παρ' όλα αυτά αν θα μπορούσα να ξεχωρίσω κάποια βιβλία, αυτά θα ήταν: "Γράμμα στον Πατέρα" του Κάφκα, "Η εκπαίδευση το Μικρού Δέντρου" του Κάρτερ και "Η κοιλάδα του φεγγαριού" του Λόντον.
Και αν θες κάτι πιο "βαρύ" διάβασε Νικόλαο Τσελεμεντέ, "Το μεγάλο φαγοπότι"




Δεν υπάρχουν σχόλια: